Ja taas mennään lujaa. Suoraan itsetunto helvettiin.

Neloselta tuli tuossa hetki sitten joku dokumentti tytöstä joka painoin yli 200kiloa. Ja nyt kun katson peiliin näen juurikin sen tytön siellä peilissä. Omalla naamallani kylläkin, mutta silti. Vitutus maksimus. Tiedän etten paina 200 kiloa, en lähellekään, mutta jumalauta kun osaa ihminen olla kamalan näköinen.

Viime aikoina olen muutenkin tehnyt näitä suuria elämäntapa muutoksia, tai no onko ne nyt niin suuria. Palasin juurilleni, eli kasvisruokavalioon, pidän toki maitotuotteet ja kananmunat ruokavaliossa, lähinnä koska olen liian laiska huolehtimaan esim kalsiumin saannistani. Muutenhan vedän noita vitamiini nappeja jo muidenkin edestä. Koko kouluvuoden aikana olen ehkä lihaa muutenkin ostanut maksimissaan 10 kertaa, joten suuri muutos tuo kasvisruokavalio ei ole. Viinan jätin myös. AI miksi? No miepä kerron, parisen vuotta sitten psykiatrini totesi mulla olevan jonkin kaltainen alkoholipsykoosi ongelma, eli viina ei vaan sovi. Opin sitte juomaan kaljaa, ja noh, join sitä ihan tarpeeksi. Nyt kun tarkoitus on laihtua PALJON, kaikki mitä ilman voi elää, lähtee vittuun. Eli ei enää kaljaa HooCeelle. Kiitos.
Ennenkin oon ollu juomatta pitkiä aikoja joten onko tää nyt niin ihmeellistä. Eipä kai.

Mutta joop. Kerrotaan nyt koko maailmalle, että mie oon läski. En oo kahteen kuukauteen käyny vaa'alla mutta oletus on että pikkusen olen laihtunut kun vaatteet alkaa oleen väljiä. Eli vois kuvitella että painan noin 115kiloa. Ja se on paljon kun pituutta on 171½cm. Eli puolet pitäs saada pois ni vois sanoo itteensä taas ihmiseksi. Tarkoitus olisi syksyyn mennessä tiputtaa ainakin parikymmentä kiloa. Ja mikäs siinä töihin kävelen, niinkuin kaikkialle muuallekin, ruokavalio keveänä ja ilman kaljaa. Pitäs olla aika iisiä.

Jos ei paino putoa niin narun jatkeeksi koko lehemä.