On se elämä oikeasti aika kieroa, siis ihan aikuisten oikeasti. Jos sulla on palapelin palaset jotka sopii yhteen, mutta koitat koko ajan laittaa niitä väärinpäin. Eihän siitä saa kun sekametelisopan ja harmaita hiuksia. Toisaalta ne palaset kuitenkin loppujen lopuksi loksahtaa paikoilleen, asia eri vain että tapahtuuko se enemmin vai myöhemmin ja millaisissa olosuhteissa.
Pää on ollu pyörällä ihan tasasesti pidemmän aikaa, mutta ihan positiivisesti. Olen onnellinen. Niistä pienistä asioista ja muutamasta isommastakin. Ei siihen oikeasti paljoa tarvita, mutta silloin kun niitä pieniäkään juttuja ei ole, niin se on kovin kurjaa.
Nyt olen vain kiitollinen siitä että olen saanut hyvän ja rakkaan ystävän. Se on parasta. Itseasiassa onhan niitä kertynyt tässä muitakin ystäviä, mutta yksi ylitse muiden ja kaikille lähipiirissä oleville on varmasti päivänselvää kenestä on kyse, muille sanon vain että kyseessä on maailman paras ihminen. Siis heti mun jälkeen tottakai. ;D

Muutenkin menee ihan hyvin, äänitekniikka alkoi ja jee! Kerrankin jotain mikä oikeasti kiinnostaa. Ja se on positiivista se. Koska suurin osa tästä ekasta vuodesta on ollu sellasta kuraa että oon vakavasti harkinnut alan vaihtamista, mutta pikkuhiljaa alkaa taas maistumaan tämäkin opiskelu. JA jos ei siinä ole tarpeeksi, niin oma radio-ohjelmani alkaa torstaina pyöriä eetterissä, oujea! Tätä ollaan odotettu vuosia! Siis todellakin vuosia! Ja nyt se unelma on totta. Iso kiitos kaikille niille jotka on potkinu mua perseelle ja uskonu siihen että kyllä se sieltä joskus vielä tulee. Tänks!

Mutta koska tänään on maanantai, on vain pakollista että joku menee vituiks, olkoon se nyt sit vaikka se että joku homo ajoi liian läheltä ohi kun kävelin kouluun ja roiskutti päälleni vettä ja loskaa ja PALJON. Olin siis kouluun päästessäni aivan märkä. Ja no päivä koulussa meni jees, mutta matkalla töihin koulun jälkeen kastuin taas aivan läpimäräksi. Ei kiva!
Mutta onneksi ihanainen hanipuppeliystäväni tuli hakemaan miut töistä autolla ja teki vielä hyvää ruokaa ja antoi miulle hienon uuden kassin. Mitäs muuta tyttö tarviikaan?

Tässä oli taas vuoden sekavat selitykset 110 mutta ei anneta sen häiritä, eihän?